Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

«ΕΧΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ»



Με την επιστροφή του στη Βαρκελώνη, ο Ερίκ Αμπιντάλ παραδέχτηκε ότι εκτός από την Μπαρτσελόνα του έχει κάνει πρόταση και ο Ολυμπιακός.

Η ποδοσφαιρική καριέρα του Ερίκ Αμπιντάλ έλαβε τέλος στη Μυτιλήνη. Ο Γάλλος αμυντικός, είναι πλέον στο σπίτι του στη Βαρκελώνη, έχοντας το μυαλό του στις διακοπές με την οικογένειά του.

Ωστόσο, δεν δίστασε να μιλήσει για τις προτάσεις που έχει από Μπαρτσελόνα και Ολυμπιακό, ενώ αναφέρθηκε και στην αναμέτρηση με την Καλλονή και τα έντονα συναισθήματα που βίωσε.

«Ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτές τις στιγμές. Ήταν πολύ καλές, μοναδικές. Ήταν το τελευταίο μου ματς και παίξαμε καλά. Ο ιδανικός τρόπος για να πάω διακοπές», είπε αρχικά ο Αμπιντάλ και συνέχισε:

«Πριν από το παιχνίδι, είπα στους συμπαίκτες του να το απολαύσουν, να παίξουν με ενθουσιασμό και να με κάνουν να θυμάμαι αυτό το τελευταίο ματς. Μετά τα προβλήματα με την υγεία μου, ήταν μια ξεχωριστή στιγμή που δεν μπορώ να περιγράψω. Είμαι τυχερός επειδή είμαι ανοιχτός άνθρωπος, γνώρισα πολλούς ανθρώπους και έζησε σπουδαίες στιγμές».

Όσο για το μέλλον του είπε: «Το σπίτι μου είναι στην Βαρκελώνη και εκεί θα ζήσω. Εχω πρόταση από την Μπάρτσα αλλά και από τον Ολυμπιακό. Θα σκεφτώ και τις δύο και θα αποφασίσω. Είχα φανταστικές χρονιές στην Μπαρτσελόνα, με σπουδαίες επιτυχίες, τίτλους και ρεκόρ. Αποτελεί το highlight της καριέρας μου και στην τελική είναι το σπίτι μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :