Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ... ΑΠΟ ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΠΑΝΙΟΛ


Ο Ρομπέρτο παρουσιάστηκε και επίσημα από την Εσπανιόλ και αποκάλυψε πως το ενδιαφέρον της δεν ήταν… εφήμερο, αλλά κρατούσε καιρό.

Παρουσία του αθλητικού διευθυντή της ομάδας, Άνχελ Γκόμες, ο Ρομπέρτο παρουσιάστηκε από τους Καταλανούς λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του και αποκάλυψε πως το ενδιαφέρον υπάρχει εδώ και καιρό.

«Υπήρχε ενδιαφέρον εδώ και μήνες να έρθω στην Εσπανιόλ. Παρακολουθούσα την ομάδα εδώ και καιρό και μου άρεσε το πρότζεκτ που άρχιζε, ενώ πλέον έχει κι έναν προπονητή που γνωρίζω. Έτσι μου τράβηξε την προσοχή. Αυτό με ώθησε να μιλήσω στον Ολυμπιακό, γιατί αυτό που ήθελα ήταν να έρθω», τόνισε ο Ισπανός γκολκίπερ.

«Χαίρομαι πολύ που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή. Είμαι στην καλύτερη φάση της καριέρας μου και πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω με την εμπειρία και την εργατικότητά μου. Στα τρία χρόνια που ήμουν εκτός Ισπανίας έπαιξα πάρα πολλά παιχνίδια και τώρα είμαι πιο έτοιμος. Το πιο σημαντικό είναι να δουλέψουμε σκληρά για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Στόχος μου είναι να προσφέρω και ο κόσμος να είναι περήφανος για μένα και την ομάδα», πρόσθεσε.

Τέλος, για τον ανταγωνισμό με τον 22χρονο Πάου Λόπες για τη θέση του βασικού γκολκίπερ, είπε: «Ο Πάου Λόπες έχει λαμπρό μέλλον και είμαι βέβαιος πως θα έχουμε υγιή ανταγωνισμό μεταξύ μας».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :